sobota, 26 listopada 2011

Mikro firma w internecie. Wsparcie przy tworzeniu witryny.

Jak podaje ostatni raport TNS OBOP około 30% mikrofirm w Polsce nie zakupiło firmowej witryny w internecie i nie korzysta z e-mail w pracy na własny rachunek.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Jakkolwiek wynik ocen wydaje się być wysokim, to istnieje kilka prostych sposobów na rozwiązanie problemu i zorganizowanie w krótkim odcinku czasu podwalin pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle dające oczekiwany rezultat: stworzenie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku instalację nabytej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich pośredników jak yootheme.com.

Takie nieskomplikowane podejście gwarantuje w zasadzie bezzwłoczny rezultat – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale ponadto będzie wyglądać profesjonalnie. Praktycznie zawsze, w w cenie wdrożenia rzędu 500 zł netto można zaliczyć wymagane cele.

Wdrożenie serwisu nie implikuje istnienia firmy w internecie. Bardzo ważnym staje się jej optymalizacja najczęściej z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość w serwisie internetowym były często rozwijane i gotowe równie w zawartości jak również nagłówkach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.

Inne witryny: Witryna 1,


Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz