Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP około 30% mikrofirm w chwili obecnej nie zakupiło osobistej witryny internetowej i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż rezultat badań sprawia wrażenie być niemałym, to można wykorzystać parę skutecznych sposobów na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim partnerom zwykle pokazuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle dające oczekiwany rezultat: założenie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację nabytej w sieci szablonu witryny u takich producentów jak yootheme.com.
Takie proste podejście gwarantuje praktycznie bezzwłoczny rezultat – witryna w sieci nie tylko pokaże się w sieci ale ponadto zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. W praktyce, w w cenie wdrożenia na poziomie 500 zł netto można odhaczyć wszystkie postawione cele.
Budowa serwisu nie przenosi się na obecność mikrofirmy w internecie. Najważniejszym jest jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Ważnym jest dbać, by zawartość w serwisie internetowym były nieustannie rozwijane i dostosowane zarówno w treści jak i w meta tagach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz