Do stworzenia poniższych paru zdań legła ocena jednej z komisji w RIF sprawdzających biznesplany PO IG 8.1. Pomysł e-usługi był odrzucony na etapie oceny merytorycznej z opinią, że przeczy definicji e-usługi w sensie PARP PO IG, gdyż do skorzystania e-usługi konieczne jest pobranie programu na tablet, a zatem nie jest spełniony warunek skorzystania z e-usługi na żądanie nabywcy e-usługi (oczekiwane jest poprzedzające działanie).
Pewnie trudniej byłoby przygotować protest, gdyby nie fakt, iż w serwisie www PARP dostępna jest warta zerknięcia prezentacja sugerująca dobre praktyki w pomysłach POIG 8.1. Wśród prezentowanych pomysłów znajduje się w zasadzie identyczny na poziomie IT pomysł, który choć robi całkowicie odmienną e-usługę, ale trudno nie dostrzec podobieństw w metodzie.
Zaraz rodzi się myśl: zatem, czy istnieją jednolite kryteria oceny pomysłów POIG, czy też może wnioskodawca z chwilą złożenia wniosku stanie przed koniecznością na pisanie do opracowaniaprotestu oceny projektu. Trudno mi znaleźć odpowiedź na tak sformułowane pytanie.
Przy okazji, zrobiłem prostą wyszukiwarkę internetową najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych związanych z POIG: http://poig81.gugluj.pl
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3,
Słowa kluczowe: parp po ig 8.1, ocena merytoryczna po ig 8.1, ocena projektów e-usługi, ocena merytoryczna, parp, po ig 8.1, protest oceny, kryteria oceny 8.1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz