Badania przeprowadzone przez TNS OBOP mówią, że więcej niż 30% małych firm w chwili obecnej nie zorganizowało własnej strony w sieci i nie korzysta z poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.
Chociaż wynik ten sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wskazać parę łatwych sposobów na pozbycie się kłopotu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom zwykle proponuję rozwiązanie proste, a przy tym nie zajmujące dużo czasu: zbudowanie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach instalację zakupionej w sklepie internetowym templatki u takich pośredników jak templatemonster.com.
Takie nieskomplikowane podejście daje praktycznie zawsze natychmiastowy sukces – witryna internetowa nie tylko znajdzie się w sieci ale również zaskoczy profesjonalnym wyglądem. W większości przypadków, w w cenie wdrożenia na poziomie 600 pln brutto można zrealizować konieczne cele.
Wdrożenie www nie oznacza pojawienia się mikrofirmy w internecie. Krytycznym działaniem staje się jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest to, by zawartość na stronie były nieustannie dodawane i gotowe tak w treści jak również innych obszarach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz